اطلاعیه و اخبار

استفاده از کارت اعتباری و رابطه آن با امتیاز اعتباری
  • 1400/6/11 پنجشنبه استفاده از کارت اعتباری و رابطه آن با امتیاز اعتباری
    استفاده از کارت اعتباری به این مفهوم است که شما در یک ماه به چه اندازه از اعتبار خود استفاده می کنید. معمولا در محاسبات امتیاز اعتباری میزان استفاده شما از کارت اعتباری در نظر گرفته می شود. در واقع میزان مانده کلیه کارت های اعتباری فعال شما بر کل اعتبار کارت های فعال تقسیم شده و درصدی که ایجاد خواهد شد در مدل استفاده می شود. این درصد معمولا با ریسک اعتباری همبستگی دارد. به این صورت که اگر استفاده شما از مجموع کارت های اعتباری بالا باشد آنگاه شما امتیاز اعتباری پایین تری نیز خواهید داشت.
نیم نگاهی به پیدایش شرکتهای اعتبارسنجی کشورهای غربی
  • 1400/6/11 پنجشنبه نیم نگاهی به پیدایش شرکتهای اعتبارسنجی کشورهای غربی
    این شرکتهای اعتبارسنجی ابتدا دفاتر تحقیقاتی محلی و منطقه بودند و به جمع آوری اطلاعات سابقه کاری افراد، وضعیت تاهل، سن، قومیت، مذهب و مشخصات شخصیتی میپرداختند. این دفاتر اطلاعات گردآوری شده را به بانکها و موسسات میفروختند تا این ارگانها بتوانند میزان ریسک و شایستگی فرد را در دریافت تسهیلات مورد ارزیابی قرار دهند.
شرکت مشاوره رتبه بندی اعتباری ایران
  • 1400/6/11 پنجشنبه شرکت مشاوره رتبه بندی اعتباری ایران
    شرکت مشاوره رتبه بندی اعتباری ایران با حمایت وزارت امور اقتصادی و دارایی، نظارت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و مشارکت کلیه بانک های کشور و برخی از شرکت های بزرگ بیمه و لیزینگ در آبان ماه 1385 بصورت سهامی خاص در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تاسیس شده است.
دریافت تسهیلات فرابانک ملت با استفاده از گزارش اعتبارسنجی
  • 1400/6/11 پنجشنبه دریافت تسهیلات فرابانک ملت با استفاده از گزارش اعتبارسنجی
    بانک ملت با هدف تسهیل و تسریع در فرایند محصولات اعتباری برای رفع نیازهای شخصی مشتریان، سامانه هوشمند تسهیلات فرابانک را ارائه نموده است تا مشتریان بدون نیاز به مراجعه به شعبه بتوانند ضمن دسترسی به امکان بررسی شرایط خود- در صورت احراز شرایط درخواست تسهیلات مورد نظر را ثبت و پیگیری نمایند.
1

اطلاعیه و اخبار

آرشیو اخبار
راهنمایی و پشتیبانی : 88001185