اطلاعیه و اخبار

سامانه ثبت و رسیدگی موسسه مالی و اعتباری نور

1400/5/17 یکشنبه
سامانه رسیدگی به شکایات موسسه اعتباری نور در اجرای ماده ۲۵ قانون ارتقای نظام سلامت اداری و مقابله با فساد فعال گردیده است.
با استفاده از این سامانه که بر بستر پورتال سیگما طراحی و تولید شده است، ارباب رجوع و سایر مراجعه کنندگان به موسسه اعتباری نور در صورتی که نسبت به خدمات موسسه شکایتی دارند؛ می توانند، به وب سایت موسسه مراجعه نموده و با ورود به سامانه شکایات، شکایت خود را در سامانه ثبت نموده و کد پیگیری مربوطه را جهت پیگیریهای بعدی دریافت نمایند. جهت پیگیری نتیجه شکایت ثبت شده افراد می توانند به پنل پیگیری شکایت مراجعه نموده و با وارد کردن کد پیگیری شکایت خود، آخرین وضعیت رسیدگی به شکایت را مشاهده نماید.

آرشیو اخبار
راهنمایی و پشتیبانی : 88001185 - 88333187